Kao tvrtki koja se već 14 godina bavi pružanjem edukacija i poduka na više različitih područja, velik izazov EDukOS Centra Znanja oduvijek je integracija klijenata, profesora i administrativnog osoblja u jednu funkcionalnu administrativno – komunikacijsku cjelinu.

S obzirom na različitost funkcioniranja tečajeva u brojnim EDukOS-ovim segmentima poslovanja, do 2023. godine kao tvrtka imali smo zasebne prijavno – upisne, komunikacijske i ugovorno – naplatne procese za naše različite segmente tečajeva poduka kojima se bavimo.

Sredinom 2023. godine uveli smo integraciju CRM sustava svih pojedinačnih segmenata u jednu zajedničku cjelinu i nismo požalili ni sekunde. Uz naporan i predan rad voditelja projekta – našeg Finance & CR managera s partnerima iz tvrtke Ofir IT, razvili smo vlastito CRM rješenje koje na jednom mjestu pokriva sve naše trenutne potrebe.

Značajno smo ubrzali rad na svim poljima  od prijava klijenata, administracije i obrade zahtjeva, komunikacije profesora prema klijentima, potpisa ugovora te naplatnog procesa i rezervacije dvorana/termina.

Uvođenjem ovakvog rješenja sigurni smo da će svaka vaša prijava koju izvršite preko naše web stranice biti obrađena i dodijeljena vašem željenom profesoru u najkraćem mogućem roku. Potom ćete uz minimalno čekanje dobiti zatraženi termin, potpisati ugovor bez dugog čekanja u uredu te platiti svoj tečaj scan&pay opcijom bez gubljenja vremena na traženje novčanica, čekanje u redu na blagajni, čekanje ispisa računa i sl.

Brigom o našim klijentima i digitalizacijom procesa potvrđujemo da smo zaista u punom smislu Centar Znanja 21. stoljeća.

Ostavite komentar